25 ene 2010

Passat de moda?

·Vaig entrar en un foro (revistaglamour) i vaig crear un dubte, sobre quan pensaven que passava de moda una pessa de roba, i les opinions son variades, fins al punt d'arribar a la conclusió, que passa de moda depen de la pessa que sigui, depen de la teua manera de seguir les tendencies, i depen de la moda que es marca.
enllaç pregunta : aqui
"soy de las que piensan que algo pasa de moda solo cuando tu quieres." - una de les opinions més raonades i que a donat més respostes. Tot varia segons la persona i segons el que ella creu.

"si es algo básico o de un color neutro, es mas facil que lo puedas seguir llevando.
si es una prenda muy arriesgada pasara antes de moda."
- Estic dacord amb aquesta opinio, una pesa de roba neutra, basica.. semrpe estara més vista que una altra no tan classica, ja que els estampats i les coses mes atrrevides, sempre es el que marca les tendencies de les noves temporades.


"yo pienso que la moda es muy amplia y hay cosas que duran poco hay cosas que duran mucho, según la acogida de la gente y también según la acogida de la gente hay cosas que se llevan siempre y cosas que no se llevan más."



Llavors hi havia un altre dubte, que preguntava sobre els leggins, valtres que creieu, que encara estan de moda o no?  Per quan temps?


"yo creo que si, ya que sales a la calle i ves a muxas chicas que aun los llevan, i la mitad de nosotras los seguimos llevando." - aquesta es l'opinio de la majoria de persones que hi han comentat,  i en definitiva, s'ha arribat a la conclusió que si, que encara es porten.

" y esta temporada vienen los de encaje y los ciclistas." - L'opinio d'algunes sobre la temporada vinent. Així que neu preparant-vos! =)

No hay comentarios:

Publicar un comentario